Osnovna škola Domašinec

Izvanučionička nastava učenika 7. razreda

Autor: VEDRANA Vuk Tomac, 13. 6. 2019.

Sve je počelo 27. 5. 2019. u 5:30 sati. Krenuli smo na višednevnu izvanučioničku nastavu u Istru sa svojim razrednicima u rano jutro s našim sivim autobusom koji je na sebi imao plavu zvijezdu. Laganom vožnjicom prolazili smo kraj šarolikih brežuljaka, vidjeli smo šarolike kuće. U Opatiju smo stigli nakon 3 sata vožnje. Vidjeli smo Djevojku s galebom koja je bila prekrasna te čuli legendu o njoj, vidjeli smo najstariji hotel u Hrvatskoj, Hotel Kvarner. Nakon obilaska, opet smo sjeli u autobus i krenuli prema našem hotelu. Hotel u Dugoj Uvali bio je odličan. Sobe velike i prostrane, veliki balkoni, a hrana jako ukusna. Sat vremena nakon što smo se smjestili otišli smo na kupanje u unutarnji bazen sa slanom vodom. Poslije kupanja večera, a poslije večere šetnja plažom. Plaža je bila šljunčana i more je bilo čisto, sve u svemu bila je prekrasna. Navečer smo se družili. Budili smo se u 7.30 sati, a doručkovali smo u 8 sati. Taj dan čekali su nas Brijuni. Autobusom smo otišli do Fažane pa brodom do Velikog Brijuna. Vozili smo se panoramskim vlakićem. Bili smo u malom ZOO-u, gdje smo vidjeli slonicu Lanku, ljame, zebre, magarce, koze... Bili smo i u Titovom muzeju i na Izložbi prepariranih životinja. Nažalost nismo vidjeli Koka, ali smo zato vidjeli ostale životinje. S Brijunima smo se vraćali brodom gdje su nas oblijetali galebovi. U Pulu smo stigli na ručak pa smo krenuli u obilazak. Naša vodičica pokazala nam je Augustov hram, Gradsku vijećnicu, Slavoluk Sergijevaca, Arenu. Čuli smo mnogo toga o starim Rimljanima i njihovim običajima. Naučili smo da je Arena dobila ime po hareni što znači pijesak. Pijeskom su nekad posipavali krv gladijatora koja je ostala na tlu. Navečer smo se vratili u hotel gdje smo večerali pa smo otišli na plažu. Na plaži smo se planirali kupati no kiša i vjetar su rashladili more pa smo samo namakali noge u plićaku. Navečer smo se družili, igrali društvene igre i rješavali nastavne listiće sa sadržajima prema planu izvanučioničke nastave. Ujutro buđenje, doručak, spremanje kofera, neki su bili na kratkoj šetnji po Dugoj Uvali, a neki na kupanju u bazenu. Oko 10 sati odjavili smo se iz hotela i krenuli kući. Po putu smo stali u Rijeci. Prvo smo otišli na Trsat. Na Trsatu smo molili, posjetili smo Crkvu Gospe Trsatske, Kapelu Zavjetnih darova. Tamo smo čuli jedno predivno svjedočasnstvo o kojem nam je ispričala razrednica. Ručali smo u Rijeci. U Rijeci smo imali sat slobodnog vrijeme, a zatim smo obišli crkve, Kosi toranj... Vratili smo se u autobus i krenuli kući. Kad je more nestalo s vidika, znali smo da je došao kraj našem tako dugo iščekivanom maturalcu. Vožnja kući bila je jako zabavna, pjevali smo, slušali glazbu, kartali Uno i odlično se zabavljali. Kući smo stigli navečer u 21 sat.

Elena Juračić, učenica 7.a razreda

uz projekt ovdje.

NAŠE AKCIJE

TRAJNE AKCIJE

Sakupljanje čepova od plastičnih boca za Udrugu oboljelih od leukemije i limfoma

Sakupljanje plastičnih boca za projekt BOK

Sakupljanje starog papira

POVREMENE AKCIJE

Sakupljanje potrebnih stvari za azil "Prijatelji"

Sakupljanje stare odjeće za socijalnu zadrugu "Humana Nova"

Sakupljanje higijenskih i prehrambenih potrepština za socijalnu samoposlugu u Vukovaru

Akcija "Za 1000 radosti" Hrvatskog Caritasa

Akcija "Solidarnost na djelu" Hrvatskog Crvenog križa

Obilježavanje Dana kruha i zahvalnosti u suradnji s župom i lokalnom zajednicom

Božićni sajam u suradnji s udrugom žena "Potočnica"

PŠ Dekanovec

PŠ Turčišće

Ispis statistike od 16. 9. 2012.

Osnovna škola Domašinec / Marka Kovača 1, HR-40318 Domašinec / www.os-domasinec.skole.hr / ured@os-domasinec.skole.hr